שומרים על קשר, מכל מקום בעולם, בתעריפים נוחים

כיצד eSIM עובד?
1
מוודאים שהמכשיר תומך eSIM
2
רוכשים חבילה דרך האתר / אפליקציה
3
סורקים את הברקוד
4
מפעילים את eSIM
כיצד eSIM עובד?
1
2
3
4
בדיקה שהמכשיר תומך
רוכשים חבילה דרך האתר / אפליקציה
סורקים את הברקוד
מפעילים את eSIM
מידע חשוב לפני הטיסה
01
מורידים את האפליקציה מהקישור הזה ומגדירים מתי תתחיל התוכנית
02
רוכשים eSIM, סורקים את הקוד ומתקינים אותו לפני הטיסה
03
הטיסה השתנתה, נדחתה או בוטלה? יוצרים קשר עם שירות הלקוחות ומשנים!

מוכנים לשנות את האופן שבו אתם שומרים על קשר?

הורידו את אפליקציית Travelly כדי לרכוש eSIM ולעדכן את המסלול בכל זמן ובכל מקום!

שאלות נפוצות
eSIM, או סים וירטואלי, הוא סים שמוטמע בסמארטפון שלכם. בניגוד לכרטיסי SIM רגילים, שהם כרטיסים פיזיים שיש להחליף כשמחליפים ספק שירותי סלולר, את ה-eSIM ניתן לתכנת מרחוק ולהפעיל באמצעות סריקת קוד QR בלבד. המשמעות היא שאפשר לעבור בקלות בין ספקים ותוכניות ללא צורך בהחלפה פיזית של כרטיסי SIM.
מיד לאחר הרכישה נשלח אליכם בדואר האלקטרוני קוד QR שאותו ניתן לסרוק כדי להפעיל את ה-eSIM. צריך רק לעקוב אחר ההוראות המופיעות בדואר האלקטרוני, וה-eSIM יוגדר בתוך דקות ספורות.
תוכנית ה-eSIM הנבחרת תתחיל לפעול בתאריך שנבחר במהלך ההזמנה. עם זאת, במקרה של שינוי בתוכניות הנסיעה, ביטול או דחייה של הטיסה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לשנות את מועד ההפעלה של ה-eSIM.
כן, הוואטסאפ שלכם יישאר במספר הטלפון הישראלי.
בין אם מדובר בטיול חד פעמי או נסיעות מרובות במהלך השנה – בכל פעם שטסים לחו"ל, אפשר לרכוש תוכנית ל-eSIM דרך האתר או דרך האפליקציה שלנו וליהנות מחיבור סלולרי לפי החבילה הנבחרת.
אם החבילה שרכשתם כוללת דקות שיחה, תוכלו להשתמש באפליקציה שלנו כדי לבצע שיחות לכל יעד ברחבי העולם.

ב-Travelly, אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית השימוש הטובה ביותר. אם בכל זאת תיתקלו בבעיה ב-eSIM, צוות שירות הלקוחות המסור שלנו זמין כדי לסייע לכם. 

ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ או בטלפון 073-2745588, או במייל support@travelly.co.il.