מרכז העזרה

שאלות נפוצות

תוכנית ה-eSIM הנבחרת תתחיל לפעול בתאריך שנבחר במהלך ההזמנה. עם זאת, במקרה של שינוי בתוכניות הנסיעה, ביטול או דחייה של הטיסה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לשנות את מועד ההפעלה של ה-eSIM.

ה-eSIM תומך במדינות הבאות:

אוזבקיסטן, אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, אזרבייז'ן, איחוד האמירויות, איטליה, איי פארו, אינדונזיה, איסלנד, אירלנד, אלבניה, אלג'יריה, אסטוניה, ארמניה, ארצות הברית, בולגריה, בלגיה, בלרוס, בנגלדש, בריטניה, גאורגיה, גאנה, גינאה הצרפתית, גרמניה, דנמרק, דרום אפריקה, הודו, הולנד, הונג קונג, הונגריה, ויאטנם, טאיוואן, טורקיה, יוון, יפן, ישראל, כווית, לוקסמבורג, לטביה, ליטא, ליכטנשטיין, לסוטו, מוזמביק, מולדובה, מונטנגרו, מלזיה, מלטה, מצרים, מקאו, מקדוניה, נורווגיה, ניו זילנד, סין, סינגפור, סלובניה, סלובקיה, ספרד, סרביה, סרי לנקה, פולין, פורטוגל, פיליפינים, פילנד, פקיסטן, צ'כוסלובקיה, צרפת, קאזאחסטן, קולומביה, קונגו, קוריאה הדרומית, קטאר, קירגיסטן, קנדה, קניה, קפריסין, קרואטיה, ראוניון, רוואנדה, רומניה, רוסיה, שבדיה, שוויץ, תאילנד, תוניס, תנזניה
 
 

ב-Travelly, אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית השימוש הטובה ביותר. אם בכל זאת תיתקלו בבעיה ב-eSIM, צוות שירות הלקוחות המסור שלנו זמין 24/7 כדי לסייע לכם.
ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ או בטלפון 073-2745588, או במייל support@travelly.co.il.

אם החבילה שרכשתם כוללת דקות שיחה, תוכלו להשתמש באפליקציה שלנו כדי לבצע שיחות לכל יעד ברחבי העולם.
בין אם מדובר בטיול חד פעמי או נסיעות מרובות במהלך השנה – בכל פעם שטסים לחו"ל, אפשר לרכוש תוכנית ל-eSIM דרך האתר או דרך האפליקציה שלנו וליהנות מחיבור סלולרי לפי החבילה הנבחרת.
כן, הוואטסאפ שלכם יישאר במספר הטלפון הישראלי.